Das Film und Serien Forum
28. März 2024, 13:37:56 *
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
News:
 
  Portal   Übersicht   Hilfe Suche Kalender Einloggen Registrieren  
TAGE bis zur FedCon 2019 - Details (Stargäste, usw.)
Meine anderen Foren und Homepages
Seiten: [1]
  Drucken  
Autor Thema: Cassidy Freeman (Tess Mercer)  (Gelesen 786 mal) Durchschnittliche Bewertung: 4
Spenser
Administrator
Gouverneur
**
Offline Offline

Geschlecht: Männlich
Beiträge: 49112


***FORENBOSS***


WWW
« am: 10. April 2011, 16:48:50 »

Quelle: wikipedia.org

Cassidy Freeman (born April 22, 1982 in Chicago, Illinois) is an American actress and singer. She is best known for her role as Tess Mercer in The CW's action drama Smallville.

Biography

Freeman's parents are cattle ranchers. She has two older brothers, voice actor Crispin Freeman and musician Clark Freeman.

Freeman graduated from The Latin School of Chicago and then Magna Cum Laude from Middlebury College in 2005 with degrees in Theater and Spanish.

Acting

Freeman stars in the thriller YellowBrickRoad which is written and directed by Andy Mitton and Jesse Holland. She has appeared in several television series including CSI: Crime Scene Investigation as Officer Donna Grayson in Season 10, Episode 4: Coup de Grâce.

As of 2008 Freeman is starring in the Sci-Fi drama Smallville as the acting CEO of LuthorCorp Tess Mercer.

Music

Freeman along with her brother Clark Freeman and Andy Mitton formed the band called "The Real D’Coy"

Personal life

Freeman's hobbies include hiking, quilting, playing volleyball and waterpolo and singing in her aforementioned family band. She also has a 50-pound Swiss Mountain dog named Shasta.

Freeman is an active member of the "Heal the Bay" charity which works toward cleaning up and protecting the West Coast waters and tutors underprivileged children in Santa Monica as a part of the "Virginia Avenue Project"

Gespeichert

DAS SIND MEINE FOREN & FANPAGES - Schaut doch mal rein!
http://tvparadies.net




Spenser: "Es braucht schon einen harten Mann, um ein zartes Hühnchen zuzubereiten"
Seiten: [1]
  Drucken  
 
Gehe zu:  


Meine anderen Foren und Homepages

RECHTLICHER HINWEIS!

Das Landgericht Hamburg hat im Urteil vom 12.05.1998 entschieden, daß man durch die Aufbringung von Links die Inhalte der gelinkten Seite ggf. mit zu verantworten hat. Die kann - so das LG - nur dadurch verhindert werden, daß man sich ausdrücklich von diesen Inhalten distanziert. Für alle Links auf diesem Forum gilt: Ich, der Eigentümer dieses Forum, betone ausdrücklich, daß ich keinerlei Einfluß auf die Gestaltung und die Inhalte der gelinkten Seiten habe. Deshalb distanziere ich mich hiermit ausdrücklich von allen Inhalten aller gelinkten Seiten auf dem gesamten Forum inklusive aller Unterseiten. Diese Erklärung gilt für alle auf der Homepage tvparadies.net und tvparadies.net/fs_forum (Film & Serien Forum) angebrachten Links und für alle nhalte der Seiten, zu denen Links führen.

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS