NOSTALGIE CRIME BOARD
01. Juni 2024, 21:01:48 *
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
 

  Fanpage   Übersicht   Hilfe Suche Kalender Einloggen Registrieren  
Facebook Link Facebook Link Meine anderen Foren und Homepages
Seiten: [1]
  Drucken  
Autor Thema: Alex Russell (Jim Street)  (Gelesen 481 mal) Durchschnittliche Bewertung: 2
Dan Tanna Spenser
NOSTALGIE NERD
Administrator
Chief of Police, Deputy Commissioner
*****
Offline Offline

Geschlecht: Männlich
Beiträge: 78213


TV SERIEN JUNKIE


WWW
« am: 25. Februar 2018, 23:47:33 »

Alexander "Alex" Russell (born 11 December 1987) is an Australian actor. He is best known for starring in the 2012 film Chronicle and the 2014 film Believe Me.

Early life

Russell, who was born in Brisbane, grew up in Rockhampton, Queensland, the son of surgeon Dr. Andrew Russell and nurse Frances Russell. He has a younger brother, Dominic, and a younger sister, Georgiana. He graduated from Rockhampton Grammar School in 2004, going on to attend the National Institute of Dramatic Art (NIDA) in Sydney.

Career
Russell made his debut in the 2010 film Wasted on the Young. In 2011, he appeared in two short films, The Best Man and Halloween Knight; he directed a short film as well titled "Love and Dating in LA!, which was featured on the El Rey Network's "Peoples Showcase: Horror Edition". In 2012, he starred in the science fiction film Chronicle. He played Billy Nolan in the 2013 Carrie remake.In 2014, he played Sam Atwell in Believe Me.


Gespeichert

Dan Tanna Spenser
NOSTALGIE NERD
Administrator
Chief of Police, Deputy Commissioner
*****
Offline Offline

Geschlecht: Männlich
Beiträge: 78213


TV SERIEN JUNKIE


WWW
« Antworten #1 am: 06. Juli 2020, 23:44:00 »

Street in der Originalserie ist mir immer noch deutlich sympathischer Grinsen Aber....auch er hat sich langsam gebessert...ist nicht mehr so ein Dödel wie am Anfang Grinsen
Gespeichert

mops1980
Chef Moderator
Corporal
****
Offline Offline

Geschlecht: Weiblich
Beiträge: 2868




« Antworten #2 am: 08. Juli 2020, 19:48:08 »

Ich bin ja inzwischen in der dritten Staffel angekommen. Street hat sich wirklich sehr gewandelt, zum positiven.
Gespeichert

Seiten: [1]
  Drucken  
 
Gehe zu:  


Meine anderen Foren und Homepages

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS